דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
נצרת עילית
דלג על בר עליון 1
בר עליון 1
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר עליון 2
בר עליון 2
דלג על בר עליון 3
בר עליון 3
דלג על Banners
Banners

דיוור אלקטרוני – עתיד השיווק בידיים שלנו

מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? שבכל הלילות שלחנו יונה או רץ או שליח או פלאייר, הלילה הזה, הלילה הזה (וגם ביום) כולנו במייל... אחת התופעות החשובות ביותר בעידן האינטרנט הייתה הדיוור האלקטרוני, וכמובן,הפצת דואר אלקטרוני באופן יזום ואפילו ויראלי...

היכולת להשתהות על מסר, החיסכון באנרגיה, תהליכים ותקציבים הפכה גם היא לחלק משמעותי משיטת הדיוור והפרסום האינטרנטית

האם שיטת הפלאיירים, היא שיטה שחלף זמנה? מהן הנקודות החשובות ביותר שעליכם לדעת, בכל הקשור לתחום של דיוור אלקטרוני מוצלח. כלומר, כזה שלא רק נשלח על פני המים, אלא כזה אשר גם מביא תוצאות.

ניירת בלתי נגמרת - שיטה הולכת ונעלמת

התקציבים המושקעים בניירת והדפסת פלאיירים, עולים לנו בכסף רב הכולל את ה השקעה בניירת עצמה, בשליח המחלק את אותה ניירת, בדלק המבוזבז, וכמובן, פוגע בסביבה ובאוויר שלנו. המייל לעומת זאת, מאופיין  בצריכה מועטה מאוד של חשמל ומפחית את התקציב בחמישים אחוז לפחות, כאשר ההשקעה היחידה, היא ברעיון ובגרפיקה- תחשבו כמה כסף אפשר לחסוך, עקב ההפסקה המיידית במשלוח הפלאיירים.

כיצד נזהר מלהפוך ל - "ספאמרים" בעת משלוח הדיוור האלקטרוני

חוק הספאם, מונע משלוח דואר שיווקי רווי ולא רלוונטי ומגן על המשתמשים מפני אותם שולחי מיילים טורדניים אשר אינם מאפשרים הסרה או מחיקת המייל שלנו מרשימת התפוצה. שיטת הספאם מאפשרת לכל מקבל מיילים לסנן את מיילים משולח מסויים בעל מסרים לא רלוונטיים, סימון הדואר כספאם, יוצר השפעה גם על השולח כאשר מנועי החיפוש נחשפים לכמות סימוני הספאם.

אז איך נמנעים מלהפוך לספאמרים?

השימוש בדיוור בסגנון רב מסר, מאפשר ללקוח לרשום את עצמו וגם להסיר את עצמו מרשימת התפוצה, ולכם, לשלוח דיוור אלקטרוני בקלות, במקום להוסיף מייל אחרי מייל בעבודת נמלים, וכמובן, להימנע מלהפוך למטרידים סדרתיים. איסוף מיילים בשיטה הזאת, היא גם חוקית וגם מאפשרת ללקוחות שלכם, ליהנות ממיילים ודיוור, אשר רלוונטי להם בלבד.

זאת ועוד, מערכות כמו רב מסר מאפשרות לכם לבצע פילוח של אוכלוסיות, תחומי עניין, מועדי פתיחת מיילים, אפשרויות התאמת המייל למכשירים חכמים, ניולטר רספונסטיבי המותאם לכל המכשירים החכמים כיום, יעניק לכם אפשרות להגיע לכמה שיותר אנשים בזמן אמת עוד לפני שהגיעו למחשב הביתי ו/או המשרדי.

בנוסף, תוכלו לקבל דיווחים, בדבר לקוחות שביקשו להסיר את עצמם ולקוחות שהוסיפו את עצמם למערכת הדיוורים שלכם – פעולות ואפשרויות שרובריקת הספאם לא תוכל לעשות לעולם. אתם לעולם לא תדעו שסימנו אתכם כספאמרים, אלא אחרי שמנוע החיפוש עדכן אתכם. וזה, האמינו לנו, לא רחוב נחמד במיוחד להיכנס אליו...

ביזור אלקטרוני – פילוח ושילוח, על חשיבות הפנייה האישית

אחת הפעולות החשובות ביותר של משלוח דיוור אלקטרוני יעיל, אחרי שהבנו את חשיבות ההימנעות מהודעות הספאם, היא פעולת הביזור והפילוח. משלוח מיילים פרטניים על ידי פילוח שווקים. היכולת לתת ללקוחות/ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, "את מה שהם רוצים", כבר בשורת הנושא של המייל, היא אחת הפעולות המרכזיות ביותר ביצירת ועיצוב הדיוור האלקטרוני מבחינה טקסטואלית, היא זו שתיצור את מוקד המשיכה לקריאת המייל ותמנע אחוזים גבוהים של סימונו בתור "אשפה", מצב שווה ערך יחסית, כסימון "ספאם"

חשיבות נראות הניוזלטר – דיוורים עם סגנון

מעבר לתוכן מזמין ומושך לפעולה הגרפיקה והנראות שלו, אחרי ששכנעתם את מקבל הדיוור להיכנס לתוכו, אם חייבים למכור לו גם את התוכן. ניוזלטר שמעוצב כמו שצריך יניע את הלקוח לפעולה. פעולה, המתבצעת באופן ישיר ומיידי או דווקא הדרגתית. לקוח אשר לא חזר אליכם במייל חוזר או יצר קשר טלפוני אך קרא את תוכן המייל, אינו מתפרש כחוסר פעולה.

היכולת לשכנע את הגולש לפתוח את המייל ולקרוא את תוכנו, במלואו או חלקו, מתבטאת גם היא, כתוצר של הנעה הדרגתית לפעולה, כחלק מחשיפת הגולש לתוכן/למוצר/לשירות החדש או הקיים, שאתם מבקשים לשווק או לחשוף בפניו, כמו למשל, אפשרויות חדשות לקניות און ליין ברשת, אפשרות הזמנת שירותים באופן ישיר ועוד.


הדפסשלח לחבר
דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד