דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
נצרת עילית
דלג על בר עליון 1
בר עליון 1
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר עליון 2
בר עליון 2
דלג על בר עליון 3
בר עליון 3
דלג על Banners
Banners

קורס שיווק והפקות אירועים

המפיק הוא כמו מנצח על תזמורת : מנהל ביד רמה קבוצה גדולה של בעלי מקצוע, כל אחד מומחה בתחומו, עד אשר הוא רואה לנגד עיניו את פרי היצירה ההרמונית המורכבת מכל הפרטים הקטנים.


בקורס אנו מפגישים את הסטודנטים עם בעלי המקצוע השונים המרכיבים את עולם ההפקה וחושפים אותם לאירועים בשטח.


הקורס מקיף אירועים עסקיים, פרטיים, מוסדיים, רבי משתתפים, קטנים כגדולים. לכן, הקורס מהווה את כרטיס הכניסה המוצלח ביותר לענף האירועים.


תהליך הלימוד מלווה במצגות מקצועיות, דוגמאות ויזואליות, סדנאות מקצועיות, תצפיות וסיורים בשטח.


בסיום הקורס על הסטודנטים להגיש פרויקט גמר, הכולל יישום כל החומר הנלמד במשך הקורס.


ייחודי! ניתן סיוע ממנהלי הקורס למצטיינים בהשמה בתעשייה.

קהל יעד:
•העוסקים בתחום האירועים, בעלי רצון להרחיב את הידע בתחום ולהכיר את "התמונה הגדולה"
•המעוניינים לרכוש מקצוע תוסס לחיים ולהשתלב בענף מרתק ומתחדש, בתחילת דרכם או לאחר הסבה מקצועית.

מתכונת לימודים:
* 204 שעות אקדמיות
* משך הקורס כ- 6 חודשים,  פעמיים בשבוע בשעות הערב.

הקורס כולל מספר סיורי שטח בשעות משתנות, שיתואמו מראש

תנאי קבלה:
* ראיון אישי.
* אנגלית ברמה בסיסית.
* בעלי תעודת בגרות או תואר אקדמי.

תנאים לקבלת תעודה:
* 80% נוכחות בשיעורים.
* הגשת פרויקט גמר ועמידה ב- 80% לפחות בעבודות ומטלות הקורס.

תעודת גמר
תעודת גמר "בוגר קורס ניהול שיווק והפקת אירועים" מטעם מכללת רמת גן

בין התכנים הנלמדים בקורס:
•הכרות עם עולם הפקת האירועים, גודל השוק, סוגי אירועים.
•שיווק ומכירת אירועים – מיהו  קהל היעד, איך מגיעים אליו, מכירות ברשת, אתרים, קידומים ורשתות חברתיות, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות.
•חשיבה יצירתית בהפקת אירועים - מהי חשיבה יצירתית, בניית concept  לאירוע, יצירתיות בתכנון אירוע ובהפקתו, פתרון בעיות בדרך יצירתית.
•שלבים בתהליכי ההפקה – בחירה נכונה של ה- location ,הגדרת מפרטים לביצוע, הערכות לוגיסטית, בניית לו"ז להכנות, מעקב ובקרה.
•"נבחרת החלומות" – איך לבחור נכון נבחרת מושלמת של ספקים לאירוע  – עיצוב, במות, מוסיקה, הגברה, קייטרינג, בר משקאות, וכיו"ב.
•ניהול תקציב ההפקה- כצד מתמחרים אירוע, מרכיבים מרכזיים בתקציב, גיוס חסויות, הוצאות קבועות ומשתנות.
•סדנאות התנסות – סדנאות מעשיות בהשתתפות הסטודנטים: עיצוב אירוע , בר משקאות, מולטימדיה וגימיקים, וכיו"ב.
•סיורי שטח – סיורים באתרים נבחרים: גלריות, אתרים אלטרנטיביים, מתחמי אירועים וחללים אורבניים.

מדוע ללמוד במכללת רמת גן?
ותק וניסיון- מכללת רמת-גן, שנוסדה בשנת 1990, היא אחת המכללות הגדולות והמובילות בישראל.
מחויבות להצלחה וסיוע בהשמה- מטרתנו לעזור לסטודנטים להפיק את המרב מהשתתפותם בקורסים ולעזור להם בסיום המסלול ואפילו במהלכו להשתלב באופן מוצלח בשוק העבודה הישראלי הצמא לאנשי שטח מקצועיים בתחומם.
מרצים מעולים – הקורס מנוהל על ידי צוות מרצים מיומן ומנוסה שחי ונושם את עולם ההפקות ושיווק האירועים
תמיכה ולווי- המכללה מעניקה סביבת לימודים אקדמית ומערך יועצי לימודים, המלווים ותומכים בסטודנטים במהלך הלימודים ואחרהם.
אווירת לימודים- הלימודים מתקיימים באווירה סטודנטיאלית, צעירה ותוססת, בקמפוס מטופח הכולל ספריות, קפטריות וחניה חופשית.
עלויות אטרקטיביות- כמוסד ללא כוונת רווח מקפידה מכללת רמת-גן על תעריפי שכר לימוד אטרקטיביים.

 

 

הדפסשלח לחבר

צור קשר

רוצה לקבל מידע מותאם אישית?
רוצה לקבל ידיעון חינם?





checked

דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד