דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
נצרת עילית
דלג על בר עליון 1
בר עליון 1
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר עליון 2
בר עליון 2
דלג על בר עליון 3
בר עליון 3
דלג על Banners
Banners

רציונליות ואמוציונליות בקבלת החלטות

כלים מתקדמים לשיפור תהליכי קבלת החלטות אישיות ועסקיות

בשנים האחרונות גוברת ההבנה בקרב מנהלים וחברות ייעוץ ומחקר, שמעקב וניתוח של התנהגות פרטים הינם קריטיים להצלחה העסקית של הארגון. אחד מתחומי המחקר הפופולריים ביותר עוסק בתהליך קבלת החלטות ומגבלות הרציונליות של מנהלים, לקוחות וכל אדם באשר הוא. ההנחה הרווחת, המציעה כי החלטות מתקבלות באופן שקול, הגיוני, תוך שקלול מירב ההיבטים הרלוונטיים, לא פעם נכשלת במבחן המציאות. ממצאים מהשנים האחרונות מראים שוב ושוב, שלדרך הצגת האינפורמציה ישנה השפעה מכרעת על ההחלטות המתקבלות. כך לדוגמה נמצא, שתגובת הצרכנים להצעות שיווקיות שונה לעיתים בצורה מהותית ממה שהאינטואיציה של מנהלים מנבאת או ממה שהתיאוריות הכלכליות הנורמטיביות היו מציעות. על כן, הבנת הרקע של תהליכי קבלת ההחלטות יכולה להועיל רבות בתכנון המערך האסטרטגי של הארגון.

 

מטרות התכנית

  • להקנות למשתתפים כלים להבנה ולניתוח של בעיות החלטה תוך שימוש בגישות נורמטיביות כלכליות מחד, וגישות פסיכולוגיות תיאורטיות מאידך.
  • מיצוב בסיס תיאורטי להבנת הדרך בה החלטות צריכות היו להתקבל והדרך בה מתקבלות החלטות בפועל, כדי לשפר יכולת אקסטרפולציה וניבוי באשר להתנהגותם הצפויה של פרטים במצבים חדשים.
  • יצירת הבנה מעמיקה של ההתנהגות האנושית וסיוע בעיצוב תהליכי החלטה עסקיים ואישיים באופן יעיל ומותאם למאפייני הסיטואציה.

קהל היעד

 

מנכ"לים, דירקטורים ומנהלים בכירים המעוניינים להבין ולשפר תהליכי קבלת החלטות של עצמם, של העובדים איתם ושל לקוחות הארגון.

 

מועדי פתיחה

5 במאי 2015 ▪ 8 מפגשים ▪ ימי ג', 16:00-20:15 ▪ 48 שעות אקדמיות

 

הדפסשלח לחבר

צור קשר

רוצה לקבל מידע מותאם אישית?
רוצה לקבל ידיעון חינם?





checked

דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד