דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
נצרת עילית
דלג על בר עליון 1
בר עליון 1
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר עליון 2
בר עליון 2
דלג על בר עליון 3
בר עליון 3
דלג על Banners
Banners

מסלול הסמכה למאפייני חוויית המשתמש

מאושר ללימודים על חשבון דמי הפקדון לחיילים משוחררים

ג'ון ברייס - מכללת היטק, UXVIsion ו-Createch מזמינים אתכם להצטרף לנבחרת מאפייני חוויית המשתמש של ישראל.

אודות התחום 

עולם מערכות המידע, האינטרנט והאפליקציות, שהובל עד כה על-ידי טכנולוגים, הבין שמבחן ההצלחה של מוצר מתרחש במפגש עם המשתמשים ושהידע הטכנולוגי אינו מספיק כדי ליצור מוצר מוצלח. חברות וארגונים רבים מחפשים דרך בטוחה שתוביל אותם בתכנון של מוצרים שאנשים ועסקים באמת אוהבים. את הדרך זו מוביליםמאפייני חוויית המשתמש, שבחרו לעצמם את אחד המקצועות הצעירים, המרגשים והמבוקשים בתעשייה כיום.

חוקי השוק פועלים גם כאן - חל גידול עצום במודעות לחשיבותם של מאפייני חוויית המשתמש, ישנו ביקוש רב ליועצי חוויית המשתמש ומשרות רבות ממתינות לאיוש, אך בפועל מעטים הם אנשי המקצוע המנוסים והמוערכים בתחום. בשל כך נוצר ואקום מקצועי שמהווה הזדמנות יוצאת דופן למהירי החלטה. היו בטוחים - מצב זה הולך להתעצם ולהתחדד בשנים הבאות והעבודה המובטחת למאפייני חוויית המשתמש תפנק את המקדימים להרים את הכפפה בתנאים מעולים, אתגרים מקצועיים שאין כמותם ומקום מוערך בתעשייה.

אודות התואר
מסלול הסמכה המשלב בין הכלים שאתם צריכים לדעת לבין התנסות מעשית
כדי שתוכלו להשתלב כ'שחקנים' במקצוע חוויית המשתמש, הרכבנו עבורכם מסלול לימודים חווייתי שמשלב את מכלול הכלים המעשיים הנדרשים כדי לעסוק במקצוע. לזה הוספנו את ההזדמנות לרכוש ניסיון מעשי תוך כדי הנחייה אישית של סמכות מובילה בתחום. כדי להתאים את התכנים לצרכי התעשיה, נבנה המסלול בתיאום עם חברות מובילות ובהתאם לצרכיהן.

מטרות הקורס:

המסלול משלב התמודדות מעשית עם אתגרים שנלקחו מתוך העשייה היומיומית של מאפייני חוויית המשתמש. המשתתפים במסלול ההסמכה ייקחו חלק בסדנאות עבודה קבוצתית, ילמדו לעשות שימוש בכלי האפיון המובילים ויתמודדו עם האתגרים האמיתיים עימם נדרש מאפיין חוויית המשתמש להתמודד בעולמות התוכן השונים: מערכות מידע, אתרים ושירותי אינטרנט, אפליקציות מובייל וטאבלט ודפי נחיתה. כמו כן, יידרשו המשתתפים לעמוד באתגרים משלימים כגון הצגת פתרון, מכירה ושכנוע.

תנאי קבלה
המסלול מחייב רקע וניסיון מעשי בעולמות התוכן.

נושאי המסלול

·         תכנון, אפיון ועיצוב חוויית המשתמש

·         אפיון חוויית משתמש למובייל וטאבלט

·         פרוטוטייפינג - תכנון ובניית אב טיפוס באמצעות הכלים המובילים

·         עסקים, שיווק והמרה

·         מבוא להנדסת תוכנה להיבטים טכנולוגיים

·         יסודות העיצוב והאסתטיקה 

·         פיתוח מיומנויות אישיות

·         מבוא ליזמות

·         מצגות סיכום פרויקטים

 

מבנה המסלול

+ 50שעות עבודה נוספות על פרויקטים 

• הכשרה מקיפה בכל התחומים הנדרשים על ידי טובי המרצים 

• תרגול רב והתנסות מעשית • בחינת הסמכה 

• סיוע בבניית תיק עבודות 

• ליווי וסיוע למשתתפי המסלול באיוש המשרות החמות בתעשייה.

 

משך הלימודים

125 שעות לימוד על פני כ-4 חודשים • 32 מפגשי ערב

הערות

• משתתפי הקורס יקבלו את הספר 'חוויית המשתמש' • גישה לספריית חומרי עזר עצומה הכוללת תבניות, מדריכים וקיצורי דרך אחרים הישר משולחנו של מאפיין חוויית המשתמש • חברות באתר ניהול ידע בלעדי לתלמידי ובוגרי המסלול, המכיל קישורים ועזרי לימוד • הנחה משמעותית ברכישת רישיונות לכלי ה-'Prototyping' של ''Axure.

קהל יעד:

אנשי מקצוע בתחומי האינטרנט ומערכות המידע, שמעוניינים להשתלב באופן מעשי במקצוע של מאפייני חוויית משתמש.

בעלי רקע מעשי קודם של מספר שנים באחד או יותר מבין התחומים הבאים:
יזמות הי-טק, שיווק, ניהול מוצר, ניתוח מערכות, פיתוח מערכות מידע/אתרים ומוצרים, עיצוב גרפי לאינטרנט/למוצרים, עיצוב מוצר או הנדסת אנוש. 

המועמדים ידרשו למלא שאלון ולעבור ראיון התאמה אישי

הדפסשלח לחבר

צור קשר

רוצה לקבל מידע מותאם אישית?
רוצה לקבל ידיעון חינם?





checked

דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד