דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
נצרת עילית
דלג על בר עליון 1
בר עליון 1
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר עליון 2
בר עליון 2
דלג על בר עליון 3
בר עליון 3
דלג על Banners
Banners

לימודי שיווק ופרסום - מסלולי לימוד

מידע חיוני על לימודי שיווק ופרסום

 

שיווק ופרסום נחשבים כגורמים מאוד מכריעים בתוך ארגון במישור האסטרטגי. כמו כן, תחום זה נחשב גם כלב הפעילות הכלכלית של כל ארגון. מדובר על תחום מאוד דינאמי ויצירתי. תחום השיווק והפרסום כולל בתוכו כל מיני תחומים מרתקים ומעניינים, כמו למשל: ניתוח שוק, פרסום, קידום מכירות, איסוף מידע, שיווק ישיר, יחסי ציבור ועוד.
לימודי שיווק ופרסום מקנים למעשה לסטודנט אפשרות להיחשף בפני הפנים הרבות של עולם השיווק והפרסום. לימודים אלו מתאימים לאנשי שיווק שעוסקים במכירות. כמו כן, הלימודים הללו מיועדים, בין היתר, גם לאנשים אשר מעוניינים לעסוק בתחום ורוצים לרכוש ידע מקצועי וגם כלים יישומים להצלחה בעבודה שהינה תחרותית וכן גם מאתגרת.


 

אפשרויות השתלבות בתחומים לאחר סיום הלימודים


בוגר לימודי שיווק ופרסום יוכל להשתלב במשרות רבות:

  • מנהלי קמפיין מכירה
  • מנהלי שיווק
  • אנליסטים
  • יועץ אסטרטגי
  • מנהל צוות מכירות
  • פלאנרים
  • רעיונאים
  • תקציבאים

מסלולי לימודי שיווק ופרסום

 

תחום השיווק והפרסום הוא תחום שאפשר לחקור אותו לאורך ולרוחב ומכיל מגוון רחב של נושאי לימוד:

  • שיווק בעזרת מדיות חדשות
  • ניהול שיווק גלובלי
  • אסטרטגייה שיווקית
  • התנהגות צרכנים
  • היבטים משפטיים
  • פרסום
  • יחסי ציבור
  • איסוף מידע
  • קידום מכירות
  • שיווק ישיר
  • שיווק באינטרנט

כמו כן, יוכל הבוגר להמשיך ללימודי תואר שני במנהל עסקים, לימודי כלכלה ועוד, על מנת להגביר את הסיכויים שלו להתקבל למקום עבודה טוב יותר, ובכלל להתפתח כאיש עסקים.


 

תנאי הקבלה ללימודי שיווק ופרסום


תנאי הקבלה ללימודי שיווק ופרסום הם רבים ומגוונים ומשתנים ממוסד לימודי אחד לשני, עם זאת עיקרם מבוסס על פי ציוני תעודת הבגרות והפסימוטרי, לכן על מנת לבחון מה תנאי הקבלה המעודכנים ולבסס אותם על פי נתוניכם תוכלו ליצור עימנו קשר ונוכל לעזור לכם בכל המידע המעודכן לשנה הנוכחית.


 

מוסדות לימוד שיווק ופרסום בישראל

 

האוניברסיטה הפתוחה
אוניברסיטת תל אביב
האוניברסיטה העברית בירושלים
אוניברסיטת חיפה
הטכניון בחיפה
אוניברסיטת בן גוריון

המרכז האקדמי למשפט ועסקים

הקריה האקדמית אונו

המכללה האקדמית נתניה

המרכז ללימודים אקדמיים


 

 

לימודי שיווק ופרסום – כל המידע החיוני במקום אחד.


לימודי שיווק ופרסום הינם לימודים מרתקים שפותחים דלתות רבות. הנושאים שנלמדים בלימודים אלו, בין היתר, הם הכרה של התפיסה השיווקית. כמו כן, הלימודים מתעסקים גם בהכרתם של כלים שונים, כמו למשל: מכירה אישית, מדיניות מוצרים, הפצה, מדיניות מחירים, יחסי ציבור, פרסום וקידום מכירות.
אז מהן המטרות של לימודי השיווק והפרסום? ובכן, מטרות לימודים אלו הם: חשיפה של הסטודנטים אל כל מיני היבטים שונים של המערכות השיווקיות, הכנה של תוכניות שיווק, הקנייה של ידע מעשי תוך כדי שימוש באמצעי שיווק ופרסום שונים וכדומה. לימודים אלו מתאימים לעובדים שמעוניינים לעסוק בשיווק או לכאלו שמעוניינים להעמיק את הידע שלהם, סטודנטים שלומדים BA ומעוניינים לשלב התמחות מעשית בשיווק ופרסום ולאלו שמעוניינים לעסוק בתחום.


תואר בשיווק ופרסום.


תואר בשיווק ופרסום נחשב כאחד התארים הנחשקים ביותר שקיימים בעולם האקדמאי. לימודי שיווק ופרסום כבשו את העולם המערבי כשאת תוצרת לימודים אלו ניתן לראות על שלטי חוצות, באינטרנט, רדיו, עיתון וטלוויזיה. ענף השיווק נהנה מהכנסות של מיליארדי שקלים בשנה אחת ובכל שנה מכנס לשירותיו עוד ועוד מוחות צעירים ורעננים שנהנים מתנאים וממשכורות נהדרות.
אז מהן המטרות של לימודי שיווק ופרסום? ובכן, מטרות לימודי השיווק והפרסום הן ברורות לחלוטין: להכשיר את הסטודנטים בשיווק וכמובן שגם בחשיבה שיווקית. לימוד זה מקנה לסטודנטים טקטיקות פרסומיות שיווקיות להפקה של רווחים נהדרים ומהירים בתהליכי מכירת המוצר. כיום כל ארגון, מהקטן ועד הגדול ביותר, זקוק למחלקת שיווק ופרסום על מנת להתקדם ולהפוך לעסק מוכר ומשגשג.

 

 

 

שיווק ופרסום

דרג את הכתבהדירוג כתבה שיווק ופרסום: 5 כוכבים
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
1 מדרגים

צור קשר

רוצה לקבל מידע מותאם אישית? רוצה לקבל ידיעון חינם?





checked

דלג על Banners
Banners
עבור לתוכן העמוד